dc.contributor.author |
Кравченко, В. В. |
uk |
dc.contributor.author |
Притиковська, А. С. |
uk |
dc.contributor.author |
Первак, М. П. |
uk |
dc.date.accessioned |
2022-12-09T07:31:50Z |
|
dc.date.available |
2022-12-09T07:31:50Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Кравченко В. В. Ефективність симуляційних методів навчання у медичній освіті / В. В. Кравченко, А. С. Притиковська, М. П. Первак // Сучасні теоретичні та практичні аспекти клінічної медицини (для студентів та молодих вчених) : наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвячена 100-річчю з дня народження І. Г. Герцена. Одеса, 27–28 квітня 2017 року : тези доп. – Одеса : ОНМедУ, 2017. – С. 191–192. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/11712 |
|
dc.description.abstract |
Науково-технічний прогрес надав медицині не лише високоефективні методи
лікування та діагностики, але й нові методики навчання молодих спеціалістів. Cучасні студенти, інтерни і молоді лікарі, володіючи значним обсягом
теоретичних знань, не можуть виконати прості практичні маніпуляції. Дана ситуація поставила
питання щодо розвинення симуляційного навчання, яке тільки-но починають вводити до програми медичної освіти в Україні.
Мета — оцінити ефективність симуляційних методів навчання порівняно зі звичайними клінічними методиками за матеріалами сучасної літератури. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
симуляційні методи навчання |
uk_UA |
dc.subject |
медична освіта |
uk_UA |
dc.subject |
науково-технічний прогрес |
uk_UA |
dc.subject |
імплементація симуляційних методів |
uk_UA |
dc.title |
Ефективність симуляційних методів навчання у медичній освіті |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |