Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Берлінська, Л .І. | uk |
dc.contributor.author | Єгоренко, О. С. | uk |
dc.contributor.author | Онищенко, В. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2022-12-07T10:13:50Z | |
dc.date.available | 2022-12-07T10:13:50Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Берлінська Л .І. Сучасні аспекти проблемно орієнтованого підходу в системі додипломного симуляційного навчання // Л. І. Берлінська, О. С. Єгоренко, В. І. Онищенко // Сучасні теоретичні та практичні аспекти клінічної медицини (для студентів та молодих вчених) : наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвячена 100-річчю з дня народження І. Г. Герцена. Одеса, 27–28 квітня 2017 року : тези доп. – Одеса : ОНМедУ, 2017. – С. 190. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/11702 | |
dc.description.abstract | Найбільш оптимальною є система медичної освіти, яка базується на принципах проблемно орієнтованого підходу та його складової частини, так званої “case study”, – це аналіз конкретних навчальних ситуацій, метод активного проблемно-ситуаційного аналізу, основа якого навчання шляхом розв’язання конкретних завдань – ситуацій (розв’язання кейсів). Мета: оцінити ефективність симуляційних методик навчання у вітчизняних та іноземних студентів 6-го курсу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | проблемно орієнтований підхід | uk_UA |
dc.subject | додипломне симуляційне навчання | uk_UA |
dc.subject | метод активного проблемно-ситуаційного аналізу | uk_UA |
dc.subject | симуляційні тренінги-сценарії | uk_UA |
dc.title | Сучасні аспекти проблемно орієнтованого підходу в системі додипломного симуляційного навчання | uk_UA |
dc.type | Article | en |