dc.contributor.author |
Берлінська, Л .І. |
uk |
dc.contributor.author |
Єгоренко, О. С. |
uk |
dc.contributor.author |
Онищенко, В. І. |
uk |
dc.date.accessioned |
2022-12-07T10:13:50Z |
|
dc.date.available |
2022-12-07T10:13:50Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Берлінська Л .І. Сучасні аспекти проблемно орієнтованого підходу в системі додипломного симуляційного навчання // Л. І. Берлінська, О. С. Єгоренко, В. І. Онищенко // Сучасні теоретичні та практичні аспекти клінічної медицини (для студентів та молодих вчених) : наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвячена 100-річчю з дня народження І. Г. Герцена. Одеса, 27–28 квітня 2017 року : тези доп. – Одеса : ОНМедУ, 2017. – С. 190. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/11702 |
|
dc.description.abstract |
Найбільш оптимальною є система медичної освіти, яка базується на принципах проблемно орієнтованого підходу та його складової частини, так званої “case study”, – це аналіз конкретних навчальних ситуацій, метод активного проблемно-ситуаційного аналізу, основа якого навчання шляхом розв’язання конкретних завдань – ситуацій (розв’язання кейсів). Мета: оцінити ефективність симуляційних методик навчання у вітчизняних та іноземних студентів 6-го курсу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
проблемно орієнтований підхід |
uk_UA |
dc.subject |
додипломне симуляційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
метод активного проблемно-ситуаційного аналізу |
uk_UA |
dc.subject |
симуляційні тренінги-сценарії |
uk_UA |
dc.title |
Сучасні аспекти проблемно орієнтованого підходу в системі додипломного симуляційного навчання |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |