Особливості викладання травматології та ортопедії при підготовці студентів 5-го курсу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сухін, Ю. В. uk
dc.contributor.author Топор, В. П. uk
dc.contributor.author Павличко, Ю. Ю. uk
dc.contributor.author Корнієнко, С. В. uk
dc.date.accessioned 2022-12-01T07:56:17Z
dc.date.available 2022-12-01T07:56:17Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Особливості викладання травматології та ортопедії при підготовці студентів 5-го курсу / Ю. В. Сухін, В. П. Топор, Ю. Ю. Павличко, С. В. Корнієнко // Interaction of society and science: problems and prospects: the XXX International Science Conference, June 15–18, 2021, London, England. P. 280–281. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/11669
dc.description.abstract Реформування вищої освіти в Україні з ціллю повноцінного входження в систему загально Європейської освіти має на меті створення умов для отримання вищої освіти світового рівня, випуск конкретно спроможних кадрів та можливість їх працевлаштування в будь-якій країні світу, підвищення рейтингу національної освіти. Положення «Болонського процесу» вимагають не тільки певних організаційно структурних змін, але і збільшення часу на самостійну роботу студента, її індивідуалізації, а також введення виробничої практики у семестровий період для засвоєння та вдосконалення практичних навичок та вмінь. Болонський процес був започаткований 19 червня 1999 року в місті Болонья (Італія) і підписаний 29 міністрами освіти Європи. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject травматологія uk_UA
dc.subject ортопедія uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject Болонська система uk_UA
dc.title Особливості викладання травматології та ортопедії при підготовці студентів 5-го курсу uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу