Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сухін, Ю. В. | uk |
dc.contributor.author | Топор, В. П. | uk |
dc.contributor.author | Павличко, Ю. Ю. | uk |
dc.contributor.author | Корнієнко, С. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2022-12-01T07:56:17Z | |
dc.date.available | 2022-12-01T07:56:17Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Особливості викладання травматології та ортопедії при підготовці студентів 5-го курсу / Ю. В. Сухін, В. П. Топор, Ю. Ю. Павличко, С. В. Корнієнко // Interaction of society and science: problems and prospects: the XXX International Science Conference, June 15–18, 2021, London, England. P. 280–281. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/11669 | |
dc.description.abstract | Реформування вищої освіти в Україні з ціллю повноцінного входження в систему загально Європейської освіти має на меті створення умов для отримання вищої освіти світового рівня, випуск конкретно спроможних кадрів та можливість їх працевлаштування в будь-якій країні світу, підвищення рейтингу національної освіти. Положення «Болонського процесу» вимагають не тільки певних організаційно структурних змін, але і збільшення часу на самостійну роботу студента, її індивідуалізації, а також введення виробничої практики у семестровий період для засвоєння та вдосконалення практичних навичок та вмінь. Болонський процес був започаткований 19 червня 1999 року в місті Болонья (Італія) і підписаний 29 міністрами освіти Європи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | травматологія | uk_UA |
dc.subject | ортопедія | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | Болонська система | uk_UA |
dc.title | Особливості викладання травматології та ортопедії при підготовці студентів 5-го курсу | uk_UA |
dc.type | Article | en |