dc.contributor.author |
Сухін, Ю. В. |
uk |
dc.contributor.author |
Топор, В. П. |
uk |
dc.contributor.author |
Павличко, Ю. Ю. |
uk |
dc.contributor.author |
Корнієнко, С. В. |
uk |
dc.date.accessioned |
2022-12-01T07:56:17Z |
|
dc.date.available |
2022-12-01T07:56:17Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Особливості викладання травматології та ортопедії при підготовці студентів 5-го курсу / Ю. В. Сухін, В. П. Топор, Ю. Ю. Павличко, С. В. Корнієнко // Interaction of society and science: problems and prospects: the XXX International Science Conference, June 15–18, 2021, London, England. P. 280–281. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/11669 |
|
dc.description.abstract |
Реформування вищої освіти в Україні з ціллю повноцінного входження в систему загально Європейської освіти має на меті створення умов для отримання вищої освіти світового рівня, випуск конкретно спроможних кадрів та можливість їх працевлаштування в будь-якій країні світу, підвищення рейтингу національної освіти. Положення «Болонського процесу» вимагають не тільки певних організаційно структурних змін, але і збільшення часу на самостійну роботу студента, її індивідуалізації, а також введення виробничої практики у семестровий період для засвоєння та вдосконалення практичних
навичок та вмінь. Болонський процес був започаткований 19 червня 1999 року в місті Болонья (Італія) і підписаний 29 міністрами освіти Європи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
травматологія |
uk_UA |
dc.subject |
ортопедія |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
Болонська система |
uk_UA |
dc.title |
Особливості викладання травматології та ортопедії при підготовці студентів 5-го курсу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |