Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ситнікова, В. О. | uk |
dc.contributor.author | Мельниченко, М. Г. | uk |
dc.contributor.author | Ситніков, В. С. | uk |
dc.date.accessioned | 2022-07-09T08:40:30Z | |
dc.date.available | 2022-07-09T08:40:30Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Ситнікова В. О., Мельниченко М. Г., Ситніков В. С.Сучасні виклики вищої освіти // Сучасна освіта і наука: проблеми, перспективи, інновації: матер. між нар. наук.-практ. конф., Київ, січень 2021. С. 320–323. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/11432 | |
dc.description.abstract | Сучасний стан суспільства є, частково, результатом неочікуваної епідемії вірусної хвороби та скрутним фінансовим станом держави. Обмеження в пересуванні, обмеження в спілкуванню людей, обмеження по функціонуванню організацій та фірм і т.ін. Обмеження доторкнулись і до вищої школи. Усі університети перейшли на дистанційну форму здобуття освіти, що ускладнює проведення лекцій, лабораторних та практичних занять. Реформи в сфері вищої освіти і охорони здоров’я заставляють замислитись над деякими їх аспектами з огляду на карантинні заходи. В існуючих умовах ми втрачаємо можливість спілкуватись в звичайній формі. Можливість контакту через технічні засоби унеможливлює для окремого контингенту рівноцінній діалог. Технічні засоби не у всіх суперсучасні, а наша Інтернет мережа не завжди є швидкою та часом не витримує навантаження, не дозволяє проводити якісну роботу та спілкування. Що стосується викладачів похилого віку, то вони мають не найновітніші мобільні телефони, а про ноутбуки і комп’ютери мова часто зовсім не йде. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | реформи вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | охорона здоров’я | uk_UA |
dc.subject | карантин | uk_UA |
dc.title | Сучасні виклики вищої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | en |