Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Поляков, А. Є. | |
dc.contributor.author | Муравська, О. М. | |
dc.contributor.author | Прокопова, Т. М. | |
dc.contributor.author | Прокопова, І. Г. | |
dc.contributor.author | Журавльов, І. В. | |
dc.date.accessioned | 2022-01-11T07:41:00Z | |
dc.date.available | 2022-01-11T07:41:00Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Диференційний діагноз як методологічна основа навчання студентів VI курсу на циклі «Внутрішні хвороби» / А. Є. Поляков, O. М. Муравська, Т. М. Прокопова та ін. // Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матер. XIV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ (Тернопіль, 18–19 трав. 2017 р.) : у 2 т. Тернопіль : ТДМУ, 2017. Т. 1. C. 155–156. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/10698 | |
dc.description.abstract | Однією з основних задач в процесі вивчення внутрішніх хвороб у випускників медичного університету є формування у них основ клінічного мислення. Відповідно із програмою студенти ІІІ курсу на кафедрі пропедевтики внутрішніх хвороб вивчають семіотику захворювань, оволодівають основними навичками лікарського обстеження хворого. На IV i V курсах предметом вивчення є етіологія, патогенез, клініка та методи лікування . На шостому курсі студенти вивчають клінічні варіанти перебігу захворювань, диференціальну діагностику та диференційовану терапію. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | внутрішні хвороби | uk_UA |
dc.subject | диференційний діагноз | uk_UA |
dc.subject | методологія навчання | uk_UA |
dc.title | Диференційний діагноз як методологічна основа навчання студентів VI курсу на циклі «Внутрішні хвороби» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |