Диференційний діагноз як методологічна основа навчання студентів VI курсу на циклі «Внутрішні хвороби»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Поляков, А. Є.
dc.contributor.author Муравська, О. М.
dc.contributor.author Прокопова, Т. М.
dc.contributor.author Прокопова, І. Г.
dc.contributor.author Журавльов, І. В.
dc.date.accessioned 2022-01-11T07:41:00Z
dc.date.available 2022-01-11T07:41:00Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Диференційний діагноз як методологічна основа навчання студентів VI курсу на циклі «Внутрішні хвороби» / А. Є. Поляков, O. М. Муравська, Т. М. Прокопова та ін. // Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матер. XIV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ (Тернопіль, 18–19 трав. 2017 р.) : у 2 т. Тернопіль : ТДМУ, 2017. Т. 1. C. 155–156. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/10698
dc.description.abstract Однією з основних задач в процесі вивчення внутрішніх хвороб у випускників медичного університету є формування у них основ клінічного мислення. Відповідно із програмою студенти ІІІ курсу на кафедрі пропедевтики внутрішніх хвороб вивчають семіотику захворювань, оволодівають основними навичками лікарського обстеження хворого. На IV i V курсах предметом вивчення є етіологія, патогенез, клініка та методи лікування . На шостому курсі студенти вивчають клінічні варіанти перебігу захворювань, диференціальну діагностику та диференційовану терапію. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject внутрішні хвороби uk_UA
dc.subject диференційний діагноз uk_UA
dc.subject методологія навчання uk_UA
dc.title Диференційний діагноз як методологічна основа навчання студентів VI курсу на циклі «Внутрішні хвороби» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу