dc.contributor.author |
Поляков, А. Є. |
|
dc.contributor.author |
Муравська, О. М. |
|
dc.contributor.author |
Прокопова, Т. М. |
|
dc.contributor.author |
Прокопова, І. Г. |
|
dc.contributor.author |
Журавльов, І. В. |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-11T07:41:00Z |
|
dc.date.available |
2022-01-11T07:41:00Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Диференційний діагноз як методологічна основа навчання студентів VI курсу на циклі «Внутрішні хвороби» / А. Є. Поляков, O. М. Муравська, Т. М. Прокопова та ін. // Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матер. XIV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ (Тернопіль, 18–19 трав. 2017 р.) : у 2 т. Тернопіль : ТДМУ, 2017. Т. 1. C. 155–156. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/10698 |
|
dc.description.abstract |
Однією з основних задач в процесі вивчення внутрішніх хвороб у випускників медичного університету є формування у них основ клінічного мислення. Відповідно
із програмою студенти ІІІ курсу на кафедрі пропедевтики
внутрішніх хвороб вивчають семіотику захворювань, оволодівають основними навичками лікарського обстеження
хворого. На IV i V курсах предметом вивчення є етіологія, патогенез, клініка та методи лікування . На шостому
курсі студенти вивчають клінічні варіанти перебігу захворювань, диференціальну діагностику та диференційовану
терапію. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.subject |
внутрішні хвороби |
uk_UA |
dc.subject |
диференційний діагноз |
uk_UA |
dc.subject |
методологія навчання |
uk_UA |
dc.title |
Диференційний діагноз як методологічна основа навчання студентів VI курсу на циклі «Внутрішні хвороби» |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |