Диференційний діагноз як методологічна основа навчання студентів VI курсу на циклі «Внутрішні хвороби»

Show simple item record

dc.contributor.author Поляков, А. Є.
dc.contributor.author Муравська, О. М.
dc.contributor.author Прокопова, Т. М.
dc.contributor.author Прокопова, І. Г.
dc.contributor.author Журавльов, І. В.
dc.date.accessioned 2022-01-11T07:41:00Z
dc.date.available 2022-01-11T07:41:00Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Диференційний діагноз як методологічна основа навчання студентів VI курсу на циклі «Внутрішні хвороби» / А. Є. Поляков, O. М. Муравська, Т. М. Прокопова та ін. // Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матер. XIV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ (Тернопіль, 18–19 трав. 2017 р.) : у 2 т. Тернопіль : ТДМУ, 2017. Т. 1. C. 155–156. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/10698
dc.description.abstract Однією з основних задач в процесі вивчення внутрішніх хвороб у випускників медичного університету є формування у них основ клінічного мислення. Відповідно із програмою студенти ІІІ курсу на кафедрі пропедевтики внутрішніх хвороб вивчають семіотику захворювань, оволодівають основними навичками лікарського обстеження хворого. На IV i V курсах предметом вивчення є етіологія, патогенез, клініка та методи лікування . На шостому курсі студенти вивчають клінічні варіанти перебігу захворювань, диференціальну діагностику та диференційовану терапію. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject внутрішні хвороби uk_UA
dc.subject диференційний діагноз uk_UA
dc.subject методологія навчання uk_UA
dc.title Диференційний діагноз як методологічна основа навчання студентів VI курсу на циклі «Внутрішні хвороби» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account