Abstract:
Метою даної роботи було виділення компетенцій для підвищення
ефективності роботи (якості та кількості) фармацевтичних компаній.
Працівники фармацевтичної галузі повинні характеризуватися
високою професійною підготовкою, вимогливістю до себе та
навколішних, дисциплінованістю, етичною поведінкою, прагненням до
виконання своїх обов’язків на найвищому рівні з метою покращення
фармацевтичного забезпечення населення і поліпшення стану охорони
здоров’я. Компетенції потрібні для попередньої й проміжної оцінки
можливостей співробітників, допомоги в розвитку і виправлення помилок
у процесі професійної діяльності. Компетенції це уміння і навички. Їх
основні відмінності в тому, що уміння – конкретна дія з очікуваним
результатом, а компетенція звичайно не описується через кінцевий
результат, але може і в кінцевому підсумку повинна описуватися або
створюватися виходячи з нього.