dc.contributor.author |
Мацегора, Н. А. |
ua |
dc.contributor.author |
Шпота, О. Є. |
ua |
dc.contributor.author |
Опаріна, Т. П. |
ua |
dc.contributor.author |
Бабуріна, О. А. |
ua |
dc.contributor.author |
Полякова, С. О. |
ua |
dc.contributor.author |
Леоненко-Бродецька, О. М. |
ua |
dc.contributor.author |
Голубенко, М. Ю. |
ua |
dc.date.accessioned |
2021-11-05T06:47:03Z |
|
dc.date.available |
2021-11-05T06:47:03Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Позитивні та негативні моменти дистанційного навчання / Н. А. Мацегора, О. Є. Шпота, Т. П. Опаріна та ін. // Управління якістю підготовки фахівців: міжнар. наук. -практ. конф., 21–22 квітня 2021, Одесса: матер. – Одеса, 2021. – Ч. 1. – С. 266. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/10305 |
|
dc.description.abstract |
Поряд з традиційними інформаційними ресурсами для забезпечення процесу дистанційного навчання використовуються великий набір засобів дистанційного навчання: спеціалізовані підручники з мультимедійними компаніями, електронні навчально-методичні комплекси, що включають: електронні підручники, навчальні посібники, тренінгові комп'ютерні програми, та багато інших матеріалів, які призначені для передачі дистанційного навчання. А також за допомогою програми Skype представляється можливим проводити трансляцію лекційного матеріалу, семінарських та практичних занять, здійснювати контроль за засвоєнням матеріалу у режимі «on-line». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
кафедра фтизіопульмонології |
uk_UA |
dc.subject |
лікарі-інтерни |
uk_UA |
dc.subject |
трансляція лекційного матеріалу |
uk_UA |
dc.title |
Позитивні та негативні моменти дистанційного навчання |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |