Короткий опис (реферат):
Дистанційне навчання ускладнює опанування студентами практичних
навичок у зв’язку з відсутністю у них певного матеріального забезпечення
(мікроскоп, предметні і покривні скла, мікро- та макропрепарати та інше). Для
вирішення цієї проблеми доцільно крім презентацій з наданням інструкцій в
усній і друкований формі використовувати відеофільми, пропонувати
розв’язання ситуаційних задач. Ця проблема потребує подальшого вирішення в
стінах університету.
Окреме питання викликає проведення фінального контролю знань
студентів. Цей контроль проводиться в усній формі, але все одне не може
виключити використання підказок студентом, які він може отримати за
допомогою Інтернету. Найкращим було б проведення контролю дистанційно в
певних аудиторіях з дотриманням правил безпеки під час карантину в визначені
дні за затвердженим розкладом.