dc.contributor.author |
Солодовнікова, Ю. О. |
ua |
dc.contributor.author |
Добровольський, В. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Сон, А. C. |
ua |
dc.contributor.author |
Solodovnikova, Y. O. |
en |
dc.contributor.author |
Dobrovolskyi, V. V. |
en |
dc.contributor.author |
Son, A. S. |
en |
dc.date.accessioned |
2021-10-06T12:11:01Z |
en |
dc.date.available |
2021-10-06T12:11:01Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Солодовнікова Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання / Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольский, А. С. Сон // Медична освіта. – 2020. – № 4. – С. 96–99. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/10158 |
|
dc.description.abstract |
В умовах пандемії COVID-19 отримання післядипломної освіти змінилося завдяки дистанційному навчанню. Використовуючи програму відеоконференц-звʼязку Microsoft Teams, на кафедрі неврології та нейрохірургії Одеського національного медичного університету інтерни-невропатологи й студенти активно продовжують вивчення неврології. Розбір клінічних випадків після перегляду фільмів, що присвячені неврологічним хворим, тренування у виставленні функціонального та клінічного діагнозів й призначенні лікування доповнюють вимушену нестачу практики з пацієнтами. Нейрокінематограф
дозволяє широко охопити такі хвороби, як інсульт, черепно-мозкова травма, хребетно-спинномозкова травма, розсіяний склероз, боковий аміотрофічний склероз, епілепсія, хвороба Паркінсона, хвороба Альцгеймера та ін. Такий сучасний підхід з пильним керівництвом викладачів і можливістю дискусії у режимі реального часу збільшує активність, зацікавленість лікарів-інтернів
та студентів. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the face of COVID-19 pandemic, the postgraduate education has been changed due to distance learning. Using Microsoft
Teams program, the interns and students of the Department of Neurology and Neurosurgery of Odesa National Medical University
continue to study neurology. Analysis of case studies after watching a neurocinema, training in making the diagnosis and administration
of treatment are in complement to the forced lacking of clinical practice. Neurocinema provides the opportunity for addressing a broad
range of diseases, for instance, stroke, traumatic brain injury, traumatic spinal cord injury, multiple sclerosis, amyotrophic lateral sclerosis,
epilepsy, Parkinson’s disease, Alzheimer’s disease etc. A modern approach with the watchful guidance of teachers and the possibility
of a discussion in real-time increases the activity and interest of interns and students. |
en |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
післядипломна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
нейрокінематограф |
uk_UA |
dc.subject |
postgraduate education |
en |
dc.subject |
distance learning |
en |
dc.subject |
neurocinema |
en |
dc.title |
Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Application of neurocinema in postgraduate education in distance learning |
en |
dc.type |
Article |
en |