Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання

Show simple item record

dc.contributor.author Солодовнікова, Ю. О. ua
dc.contributor.author Добровольський, В. В. ua
dc.contributor.author Сон, А. C. ua
dc.contributor.author Solodovnikova, Y. O. en
dc.contributor.author Dobrovolskyi, V. V. en
dc.contributor.author Son, A. S. en
dc.date.accessioned 2021-10-06T12:11:01Z en
dc.date.available 2021-10-06T12:11:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Солодовнікова Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання / Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольский, А. С. Сон // Медична освіта. – 2020. – № 4. – С. 96–99. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/10158
dc.description.abstract В умовах пандемії COVID-19 отримання післядипломної освіти змінилося завдяки дистанційному навчанню. Використовуючи програму відеоконференц-звʼязку Microsoft Teams, на кафедрі неврології та нейрохірургії Одеського національного медичного університету інтерни-невропатологи й студенти активно продовжують вивчення неврології. Розбір клінічних випадків після перегляду фільмів, що присвячені неврологічним хворим, тренування у виставленні функціонального та клінічного діагнозів й призначенні лікування доповнюють вимушену нестачу практики з пацієнтами. Нейрокінематограф дозволяє широко охопити такі хвороби, як інсульт, черепно-мозкова травма, хребетно-спинномозкова травма, розсіяний склероз, боковий аміотрофічний склероз, епілепсія, хвороба Паркінсона, хвороба Альцгеймера та ін. Такий сучасний підхід з пильним керівництвом викладачів і можливістю дискусії у режимі реального часу збільшує активність, зацікавленість лікарів-інтернів та студентів. uk_UA
dc.description.abstract In the face of COVID-19 pandemic, the postgraduate education has been changed due to distance learning. Using Microsoft Teams program, the interns and students of the Department of Neurology and Neurosurgery of Odesa National Medical University continue to study neurology. Analysis of case studies after watching a neurocinema, training in making the diagnosis and administration of treatment are in complement to the forced lacking of clinical practice. Neurocinema provides the opportunity for addressing a broad range of diseases, for instance, stroke, traumatic brain injury, traumatic spinal cord injury, multiple sclerosis, amyotrophic lateral sclerosis, epilepsy, Parkinson’s disease, Alzheimer’s disease etc. A modern approach with the watchful guidance of teachers and the possibility of a discussion in real-time increases the activity and interest of interns and students. en
dc.language.iso uk en
dc.subject післядипломна освіта uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject нейрокінематограф uk_UA
dc.subject postgraduate education en
dc.subject distance learning en
dc.subject neurocinema en
dc.title Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання uk_UA
dc.title.alternative Application of neurocinema in postgraduate education in distance learning en
dc.type Article en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account