Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Балашова, І. В. | ua |
dc.contributor.author | Бугерук, В. В. | ua |
dc.contributor.author | Дукова, О. Р. | ua |
dc.contributor.author | Ковальчук, Л. І. | ua |
dc.contributor.author | Лисий, І. С. | ua |
dc.contributor.author | Найдьонова, О. В. | ua |
dc.date.accessioned | 2021-09-13T08:05:14Z | |
dc.date.available | 2021-09-13T08:05:14Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Місце тренінгової форми проведення занять у вищих медичних навчальних закладах / І. В. Балашова, В. В. Бугерук, О.Р. Дукова та ін. // Ліки – людині. Сучасні проблеми фармакотерапії та призначення лікарських засобів: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (11-12 бер. 2021 р.) Харків : НФаУ, 2021. С. 213–214. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/10023 | |
dc.description.abstract | У сучасних умовах дистанційні форми навчання, що ґрунтуються на використанні нових інформаційних та телекомунікаційних технологій, принципів самоосвіти, займають провідне місце в учбовому процесі. Інновації активно впроваджуються і у сучасну вищу медичну освіту, сприяючи її модернізації. Мета дослідження: проаналізувати особливості тренінгової форми дистанційного навчання у вищих медичних навчальних закладах. Розвиток дистанційної освіти та телемедицини підтримує провідну стратегію сучасної медичної освіти – підвищення якості підготовки та професіоналізму майбутнього фахівця. Все більшу популярність набувають тренінгові форми навчання, у тому числі дистанційні тренінги. Тренінгові технології є ключовим елементом системи активних методів навчання. Подібна форма проведення заняття сприяє розвитку професійної компетенції медичного працівника. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | дистанційна освіта | uk_UA |
dc.subject | телемедицина | uk_UA |
dc.subject | тренінг | uk_UA |
dc.title | Місце тренінгової форми проведення занять у вищих медичних навчальних закладах | uk_UA |
dc.type | Article | en |