dc.contributor.author |
Балашова, І. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Бугерук, В. В. |
ua |
dc.contributor.author |
Дукова, О. Р. |
ua |
dc.contributor.author |
Ковальчук, Л. І. |
ua |
dc.contributor.author |
Лисий, І. С. |
ua |
dc.contributor.author |
Найдьонова, О. В. |
ua |
dc.date.accessioned |
2021-09-13T08:05:14Z |
|
dc.date.available |
2021-09-13T08:05:14Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Місце тренінгової форми проведення занять у вищих медичних навчальних закладах / І. В. Балашова, В. В. Бугерук, О.Р. Дукова та ін. // Ліки – людині. Сучасні проблеми фармакотерапії та призначення лікарських засобів: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (11-12 бер. 2021 р.) Харків : НФаУ, 2021. С. 213–214. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/10023 |
|
dc.description.abstract |
У сучасних умовах дистанційні форми навчання, що ґрунтуються на
використанні нових інформаційних та телекомунікаційних технологій, принципів
самоосвіти, займають провідне місце в учбовому процесі. Інновації активно
впроваджуються і у сучасну вищу медичну освіту, сприяючи її модернізації.
Мета дослідження: проаналізувати особливості тренінгової форми
дистанційного навчання у вищих медичних навчальних закладах.
Розвиток дистанційної освіти та телемедицини підтримує провідну стратегію
сучасної медичної освіти – підвищення якості підготовки та професіоналізму
майбутнього фахівця. Все більшу популярність набувають тренінгові форми
навчання, у тому числі дистанційні тренінги. Тренінгові технології є ключовим
елементом системи активних методів навчання. Подібна форма проведення заняття
сприяє розвитку професійної компетенції медичного працівника. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
en |
dc.subject |
дистанційна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
телемедицина |
uk_UA |
dc.subject |
тренінг |
uk_UA |
dc.title |
Місце тренінгової форми проведення занять у вищих медичних навчальних закладах |
uk_UA |
dc.type |
Article |
en |