З розвитком технічного прогресу людство виявилося в парадоксальній ситуації збільшення когнітивних порушень. Класична багатопрофільна освіта створювала видатні талановиті розуми і когнітивну стійкість в похилому віці. Сьогодні освіта має усічений варіант прикладної освіти і вузької спеціалізації. Внаслідок цього однією з хвороб цивілізованих країн стали когнітивні порушення в середньому віці без яких–небудь травматичних передумов. Низка приватних, авторських шкіл відкрили програми класичної віщої освіті без прикладної професійної спрямованості для всіх віків, включаючи молодший дошкільний вік. Також ці програми освоєння знань віщої школі допомагають людям з травмами мозку унаслідок автокатастроф. У статті досліджуються проблеми когнітивних порушень людей всілякого віку, яких можна вилікувати завдяки вищій освіті. Вища освіта в своєму класичному вигляді є і профілактикою когнітивних захворювань, і способом видужати, тому що саме завдяки такому варіанту освіти нейрони головного мозку людини исамореорганізуються. Когнітивна активність класичного типу вищої освіти утворює васкуляризацію – утворення нових сосудів, відбувається проліферація нейронів, нейрогенезис, що самореорганізує проблемний мозок у здоровий.
With development of technical progress humanity appeared in the paradoxical situation of increase of cognitions violations. The classical multi–feld learning created talented masterminds and cognitions frmness in declining years. Today education has the truncated variant of the applied education and narrow specialization. Hereupon cognitions violations became one of illnesses of the civilized countries in middle age without some traumatic pre–conditions. Also these programs of mastering of knowledge of higher school help people with the traumas of brain because of accidents. The problems of cognitive violations of people of various age, that can be cured due to higher education, are investigated in the article. Higher education in the classic kind is the and prophylaxis of cognitions diseases, and method to get better, because exactly due to such variant of education neurons of cerebrum of man of it reorganized itself. Cognition activity of classic type of higher education forms vascularization – neovascularization, is proliferathion of neurons, neurogenezis, that reorganizashion problem brain in healthy.
С развитием технического прогресса человечество оказалось в парадоксальной ситуации увеличения когнитивных нарушений. Классическое многопрофильное образование создавало выдающиеся талантливые умы и когнитивную стойкость в преклонном возрасте. Сегодня образование имеет усеченный вариант прикладного образования и узкой специализации. Вследствие этого одной из болезней цивилизованных стран стали когнитивные нарушения в среднем возрасте без каких–либо травматических предпосылок. Авторские школы открыли программы классического высшего образования без прикладной профессиональной направленности для всех возрастов. Также эти программы освоения знаний высшей школы помогают людям с травмами мозга вследствие автокатастроф. В статье исследуются проблемы когнитивных нарушений людей всевозможного возраста, которых можно вылечить благодаря высшему образованию. Высшее образование в своем классическом виде является и профилактикой когнитивных заболеваний, и способом выздороветь, потому что именно благодаря такому варианту образования нейроны головного мозга человека самореорганизуются. Когнитивная активность классического типа высшего образования образует васкуляризацию – образование новых сосудов, происходит пролиферация нейронов, нейрогенезис, что реорганизует проблемный мозг в здоровый.