Короткий опис (реферат):
Війна, що триває в Україні, спричинила глибокі трансформації в системі освіти, зокрема в навчанні здобувачів вищої медичної освіти. Як
зазначають українські освітні аналітики, воєнний стан кардинально змінив традиційні освітні практики, поставивши викладачів перед новими викликами [1]. Латина як фундаментальна дисципліна
для медичних спеціальностей зазнала суттєвих утрат через перехід
на дистанційне навчання, утрату живого спілкування та психологічний тиск. Основними викликами постають психоемоційний стан здобувачів освіти, нестача ресурсів і технічних засобів, опосередкована
комунікація між викладачем і студентами. Підвищений рівень тривожності та стресу негативно впливає на концентрацію уваги та мотивацію до вивчення навчальних предметів. Переривання інтернетзв›язку, відсутність стабільного електропостачання, брак доступу до
бібліотечних фондів значно ускладнюють освітній процес. Відсутність
особистого контакту послаблює ефективність пояснення та контролю
засвоєння матеріалу. Зміщення фокусу студентів з академічних цілей
на базові потреби безпеки ускладнює процес концентрації здобувачів
на засвоєнні матеріалу.