Кваліфікаційну роботу присвячено питанням формування та обґрунтування маркетингової стратегії закладу охорони здоров’я в сучасних умовах трансформації медичної сфери. Досліджено сутність, роль та принципи маркетингу та маркетингових стратегій в закладах охорони здоров’я; вивчено теоретико-методологічні основи побудови маркетингових стратегій в стоматологічних закладах; досліджено сучасні маркетингові стратегії приватних стоматологічних закладів; надано характеристику сучасного стану стоматологічної допомоги в зарубіжних країнах та в Україні; проаналізовано ринок приватних стоматологічних послуг в Одесі за попитом, пропозицією, цільовою аудиторією, тенденціями розвитку; досліджено особливості маркетингових стратегій приватних стоматологічних закладів Одеси; надано рекомендації до формування маркетингової стратегії для приватної стоматологічної клініки «Dental Magic Studio»; надано пропозиції щодо використання принципів відповідального маркетингу для приватної стоматологічної клініки «Dental Magic Studio»; запропоновано шляхи підвищення довіри та репутації приватної стоматологічної клініки «Dental Magic Studio».
This qualification thesis is dedicated to the development and justification of a marketing strategy for a health care institution in the context of ongoing transformation in the medical field. The research explores the essence, role, and principles of marketing and marketing strategies in health care institutions; examines the theoretical and methodological foundations for building marketing strategies in dental institutions; and investigates current marketing strategies used by private dental clinics.
The paper provides an overview of the current state of dental care both in foreign countries and in Ukraine. It analyzes the market for private dental services in Odesa in terms of demand, supply, target audience, and development trends. The specific features of marketing strategies used by private dental institutions in Odesa are studied. Recommendations are provided for developing a marketing strategy for the private dental clinic Dental Magic Studio. Suggestions are also made for applying the principles of responsible marketing at Dental Magic Studio and for enhancing the trust and reputation of the clinic.
, заклад охорони здоров’я, маркетингова стратегія, приватний стоматологічний заклад, попит, пропозиція, ринок, репутація, цільова аудиторія, «Dental Magic Studio»