Кваліфікаційну роботу присвячено узагальненню теоретичних основ та обґрунтуванню практичних рекомендацій щодо удосконалення управління якістю медичних послуг в закладах охорони здоров’я із застосуванням інформаційних технологій. Досліджено теоретичні аспекти системи управління якістю медичних послуг в закладі охорони здоров’я. Вивчено можливості використання стандартизації та інформатизації як ключових інструментів управління якістю медичних послуг. Проаналізовано перспективи застосування інформаційних технологій в системах управління якістю медичних послуг. Надано характеристику діяльності приватного медичного закладу Клініка реабілітації «R-Clinic». Проаналізовано особливості організації надання медичних послуг населенню в Клініці реабілітації «R-Clinic». Визначено особливості надання послуг медичної реабілітації дорослим та дітям Клінікою реабілітації «R-Clinic». Окреслено основні стратегічні напрямки удосконалення надання медичної допомоги в Клініці реабілітації «R-Clinic». Надано пропозиції щодо впровадження в практику діяльності Клініки реабілітації «R-Clinic» системи управління якістю. Запропоновано напрямки удосконалення управління якістю медичної допомоги Клініки реабілітації «R-Clinic» із застосуванням інформаційних технологій.
This qualification thesis is dedicated to summarizing the theoretical foundations and substantiating practical recommendations for improving quality management of medical services in health care institutions using information technologies. The study investigates the theoretical aspects of quality management systems in health care institutions and examines the use of standardization and informatization as key tools in medical service quality management. The prospects for applying information technologies in quality management systems for medical services are analyzed.
The activity of the private medical institution “R-Clinic” Rehabilitation Center is described, including the organization of medical service delivery to the population. The specific features of providing rehabilitation services for adults and children at the “R-Clinic” Rehabilitation Center are explored. Strategic directions for improving medical service delivery at the clinic are outlined. Recommendations are provided for implementing a quality management system in the practice of “R-Clinic” and for enhancing quality management of medical care at the clinic through the use of information technologies.