Короткий опис (реферат):
Навчання в університеті є складним періодом, пов’язаним із високим рівнем
стресу та психічного напруження. Студенти, особливо медики, часто стикаються з депресією
та іншими ментальними розладами (МР), зумовленими новими емоціями, високими
вимогами до себе, іспитами та адаптацією до нових умов. Дослідження свідчать про
недостатнє використання методів лікування серед студентів, що підкреслює потребу у
превентивних заходах. Ефективними є навчальні програми, спрямовані на розвиток
самоефективності, стійкості, емпатії, стратегій подолання стресу, саморегуляції та уважності.
Інтеграція цих програм до освітнього процесу допомагає зменшити рівень депресії та
вигоряння. Зокрема, онлайн-програми можуть підтримувати зміцнення психічного здоров’я,
якщо вони враховують потреби цільової аудиторії, мають структуровану інтеграцію у розклад
і комбінують індивідуальні та системні підходи. Комплексна профілактика сприяє як
загальному благополуччю студентів, так і ефективному лікуванню МР.