Короткий опис (реферат):
Демографічний стан України, упровадження нових сучасних медичних технологій, організація контролю за якістю надання медичної допомоги, підвищення кваліфікаційних вимог до лікаря викликає необхідність підвищення якості роботи акушерськогінекологічної служби, а відповідно і до удосконалення навчального процесу на кафедрах післядипломної підготовки. В період реформування вищої медичної школи України, що
зараз відбувається, система інтернатури - це місток від студента до фахівця. Саме від інтернатури залежить, яким буде в майбутньому лікар.
Інтенсивне впровадження в систему освіти інформаційних технологій, не прогнозовано швидка розробка нових підходів та алгоритмів обробки та передачі знань, докорінно змінюють не лише логіку навчання, а й дидактичні матеріали. Йдеться мова про потребу „не вчити, а навчати вчитися”, збуджувати потяг інтернів до самоосвіти.