Короткий опис (реферат):
Ще декілька десятиліть тому організації активно використовували довгострокове планування. Це було можливо завдяки відносній передбачуваності та простоті навколишнього середовища, а також низькій швидкості передачі інформації. Але з поширенням використання інформаційних технологій на зміну стабільному світові прийшов VUCA-світ, котрий характеризується складністю, невизначеністю, нестабільністю та неоднозначністю. Всі ці зміни певним чином вплинули на роль довгострокового планування в діяльності компанії. По-перше, науково-технічний прогрес не стоїть на місці. Часто можна спостерігати, як один продукт витісняє інший, після чого фірма, яка програла в конкурентній боротьбі, може закінчити своє існування або значно зменшити свою долю на ринку. Так, компанія Motorola, яка свого часу була одним із лідерів на ринку мобільних телефонів, тепер займає останні позиції в цьому рейтингу. Даний приклад ілюструє, що дуже легко не встигнути за науковим розвитком, тому що вкрай важко спрогнозувати появу нових технологій. Відповідно, процес планування ускладнюється.