Короткий опис (реферат):
Україна як сучасна європейська країна, яка є частиною міжнародного освітнього простору, націлена на поліпшення системи освіти, адаптацію національних характеристик вищої освіти до міжнародних стандартів та стандартів навчання. Існуючі виклики сьогодення вимагають змін у всіх сферах діяльності, в тому числі в освіті, модернізація якої супроводжується суттєвими змінами як в теорії, так і в організації освітнього процесу, спрямованого на реалізацію інноваційних підходів до викладання та навчання, що забезпечуватимуть можливість інтеграції міжнародних освітніх стандартів в українську систему освіти на основі повноцінного відповідного партнерства і співробітництва. Інновації в освіті відображені в невід’ємних компонентах процесу навчання, зокрема в навчальній програмі, методах навчання та в процесі навчання. За останні два роки система освіти відчула на собі значні зміни, спрямовані на покращення організації дистанційного навчання та реалізації змішаної форми навчання. Комп’ютеризація та цифровізація освітнього середовища, яка за останні два роки набула небаченого до цього масштабу, допомогла організувати, покращити та вивести на новий рівень дистанційне навчання, яке реалізується в синхронній та асинхронній формі і є актуальним вже впродовж останніх двох років. Тому пошук нових цифрових додатків для активізації роботи студентів як на
практичних заняттях, так і під час самостійної роботи є актуальним. Одним з таких актуальних та зручних додатків є цифровий додаток Quizlet.
Мета: показати досвід використання додатку Quizlet при підготовці до практичних занять з дисципліни «Фармацевтична ботаніка» та «Лікарська
токсикологія», що викладаються на кафедрі фармакології та фармакогнозії.