Короткий опис (реферат):
Однією з найважливіших проблем, які стоять перед вищою школою, є підвищення якості освіти. Особливе значення це має для фахівців медичного профілю, які протягом усієї трудової діяльності зобов’язані підвищувати свій професійний рівень відповідно до стрімкого розвитку сучасних технологій та інновацій у медицині. Класична «Конвеєрна» модель навчання, що орієнтована на передачу та репродукцію міцних та глибоких знань класичних зразків, вже не може задовольняти запити сучасного суспільства. Сьогодні до пріоритетних напрямків навчання відноситься застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій за
певними освітніми або освітньо-кваліфікаційними рівнями відповідно до державних стандартів освіти. В основу ОПП 222 «Медицина» галузь знань 22 «Магістр медицини» (2022) в ОНМедУ покладено інтегративну модель (безперервний взаємозв’язок фундаментальних та клінічних наук) з використанням принципів студентоцентричності, таргетного формування і впровадження клінічного мислення здобувачів, з одночасним використанням критичного мислення, саморозвитку, що дозволяє претендентам на заключному етапі в повному обсязі глибоко і вільно володіти компетенціями, бути конкурентоспроможними зі сформованою зрозумілою чіткою стратегією подальшої професійної діяльності із векторністю – «саморозвиток довжиною в життя».