Студенти отримують та закріплюють знання під час освітнього процесу.
А з іншого боку, активна пізнавальна діяльність дозволяє здобувачам освіти отримувати
необхідні навички, вдосконалювати власні навчальні можливості, завдяки яким вони
можуть не тільки ефективно застосовувати отримані знання, але й відкривати нові, бути
в пошуку для задоволення своїх пізнавальних потреб. Актуальність даної теми зумовлена
потребою формування стійких пізнавальних інтересів та активності, а також
підвищенням вимог суспільства до освіти, що є підґрунтям для перегляду використання в
практиці вищої школи нинішніх форм та технологій організації освітнього процесу.
Students receive and consolidate knowledge during the educational process. On the
other hand, active cognitive activity allows students to acquire the necessary skills, improve their
own educational opportunities, thanks to which they can not only effectively apply the acquired
knowledge, but also discover new ones, to be in search of satisfying their cognitive needs. The
relevance of this topic is determined by the need for the formation of stable cognitive interests and
activity, as well as the increase in society's demands for education, which is the basis for revising
the use of current forms and technologies of the organization of the educational process in the
practice of higher education.