У статті наведено відмінні риси управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Розроблено та обґрунтовано концепцію холістично-орієнтованого управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Розкрито основні складники та сутність холістично-орієнтованого управління
маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Наведено базові принципи та функції управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Визначено дві іпостасі маркетингової діяльності будівельних підприємств.
In the work there have been presented distinctive features of the management of the marketing activity of the construction enterprises. There have been developed and proved the concept of
the holistic-oriented management of the marketing activity of the construction enterprises. There have been revealed
the main components and the essence of the holistic-oriented management of the marketing activity of the construction enterprises. There have been determined two hypostases of the marketing activity of the construction enterprises.
В статье приведены отличительные особенности управления
маркетинговой деятельностью строительных предприятий. Разработана и обоснована концепция холистическиориентированного управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий. Раскрыты основные
составляющие и сущность холистически-ориентированного управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий. Приведены базовые принципы и функции управления маркетинговой деятельностью
строительных предприятий. Определены две ипостаси маркетинговой деятельности строительных предприятий.