Дистанційні засоби навчання все ширше
впроваджуються в освітній процес. Тому
пріоритетним напрямом вважається
пошук новацій у розробці методик і технологій проведення цих занять. Зокрема,
науковці працюють у таких ...
У статті аналізується технологія відбору лексичного корпусу як одиниць дидактичного текстового матеріалу для формування умінь самостійного
читання (guided-unguided work) медичної літератури студентами-фармацевтами. Визначено ...
Один з найвідоміших лікарів давнини Гіппократ залишив після себе багату наукову спадщину в галузі медицини. Однак найбільшою популярністю користується медична «Клятва Гіппократа», яку лікарі вірні служити медицині вже ...
У зв'язку зі зростанням інтересу до фармацевтичної продукції зростає також лінгвістичне зацікавлення способами номінації лікарських засобів (ЛЗ), оскільки в структурі цих лексичних одиниць ще багато несистемного і хаотичного, ...
Актуальність обраної теми статті обумовлена великою відповідальністю, яка покладається на суб'єкта мовної підготовки-викладача іноземних студентів вищого навчального закладу, здатного адаптуватися до нових умов освітньої ...
У статті висвітлено проблеми лінгвістичного вдосконалення перекладу англомовного медичного тексту українською мовою, акцентовано увагу на суб’єктивних та об'єктивних проблемах перекладу англомовного медичного тексту рідною мовою.
Використання технології веб-квесту в навчальному процесі
дозволяє оптимізувати самостійну роботу студентів, розвиваючи у них уміння
критично мислити, аналізувати, синтезувати, узагальнювати й оцінювати
отриману інформацію. ...
Професійно зорієнтоване навчання іноземної мови студентів у медичних вишах, яке передбачає формування у майбутніх лікарів готовності до іншомовного спілкування в конкретних професійних, наукових сферах і ситуаціях з ...
Копіца, Є. П.; Kopytsa, Ye. P.; Копица, Е. П.(2009)
У статті подано способи і продуктивні моделі термінологічного словотворення в процесі збагачення словникового
запасу студентів. Наведено приклади внутрішньої форми медичних термінів. Автор розглядає ефективні методи ...
У статті обґрунтовуються педагогічні умови, що сприяють підготовці майбутніх учителів-філологів до
організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітньої школи. Такими умовами визначено: стимулювання
інтересу ...
У статті подано структурну модель підготовки майбутніх учителів-філологів до організації позакласної
творчої діяльності учнів загальноосвітніх шкіл, що містить мету, педагогічні умови, форми і засоби реалізації, компоненти, ...
У статті розглядається проблема підготовки майбутніх учителів-філологів до творчої професійної діяльності. Особливу увагу приділено розвитку творчих здібностей у майбутніх учителів-філологів.
Як відомо, переважна частина слів української
мови твориться морфологічним способом. У ньому
чільне місце посідає афіксація, тобто творення слів за
допомогою афіксальних морфем: префіксів, суфіксів,
префіксів і суфіксів ...
При вхождении в европейское и мировое образовательное пространство существует очень важное условие – сохранение отечественных образовательных традиций. Большое внимание уделяется
эффективности и качества подготовки ...
Завданням вищої школи є підготовка кваліфікованих фахівців,
мовно компетентних, які повинні володіти діловою літературною
мовою у повсякденній та документальній сфері, мати навички комунікативно виправданого використання ...
В настоящее время в целях повышения уровня кандидатов для
обучения в Одесском национальном медицинском университете
проводится вступительное языковое тестирование для иностранных абитуриентов, планирующих обучение как ...
Для человечества процесс глобализации не является новым. Испокон веков разные страны вели международные торговые, политические и культурные отношения. С развитием Интернет-технологий, средств массовой информации влияние ...
Уміння спілкуватись мовою професії сприяє швидкому засвоєнню спеціальних дисциплін, підвищує ефективність праці, допомагає орієнтуватися у професійній діяльності та ділових контактах. З огляду на це проблема піднесення
рівня ...
Із здобуттям незалежності Україна приєдналася до міжнародного освітнього простору. На сьогодні в державі навчаються студенти з 134 країн світу (США, Китай, Туркменістан, Індія, Росія, Ірак тощо), загальна чисельність яких ...
Процесс овладения неродным языком всегда сопровождается аналитической работой над элементами системы родного языка или языка-посредника и правилами функционирования этих элементов. Таким образом, при обучении второму языку ...