Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шальнова-Козаченко, О. В. | ua |
dc.contributor.author | Shalnova-Kozachenko, O. V. | en |
dc.date.accessioned | 2020-03-10T12:08:34Z | |
dc.date.available | 2020-03-10T12:08:34Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Шальнова-Козаченко О. В. Iнтерактивнi форми навчання при викладаннi “Історiї медицини”, “Соціальної медицини та органiзацiї охорони здоров’я”: значення для формування майбутнiх спецiалiстiв / О. В. Шальнова-Козаченко // Медична освіта. – 2010. – № 3. – С. 94–98. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/6641 | |
dc.description.abstract | Представлений досвідвикористання методів інтерактивного навчання в умовах КМС організації процесу викладання “Історії медицини” і “ Соціальної медицини та організації охорони здоров’я ” в ОДМУ в 2009–2010 навч. р. (проектний метод, рольова гра). Визначені позитивні спрямування їх впливу в процесі підготовки спеціалістів кваліфікації “лікар”. | uk_UA |
dc.description.abstract | Experience of use of interactive methods of education in the conditions of CMS of teaching process organization “History of Medicine”, “Social Medicine and Public Health Service Organization” in the OSMU in 2009–2010 academic year. (project method, role game) is presented. Positive directions of their influence in the process of specialists’ training of qualification “doctor” are defined. | en |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | інтерактивні форми навчання | uk_UA |
dc.subject | соціальна медицина | uk_UA |
dc.subject | організація охорони здоров’я | uk_UA |
dc.subject | досвід запровадження КМС | uk_UA |
dc.title | Iнтерактивнi форми навчання при викладаннi “Історiї медицини”, “Соціальної медицини та органiзацiї охорони здоров’я”: значення для формування майбутнiх спецiалiстiв | uk_UA |
dc.title.alternative | Interactive forms of education in the teaching process of “History of medicine”, “Social medicine and the public health service organization”: importance for formation of the future specialists | en |
dc.type | Article | en |