Бабій, В. П.; Кузьменко, І. А.; Гончарова, Л. В.; Поспелов, О. М.(2023)
Інноваційні процеси, які наразі відбуваються в системі освіти та в
медичних закладах задають цілу низку питань щодо пошуку резервів
вдосконалення підготовки високопрофесійної інтелектуально розвинутої особистості. ...
Наявність іноземних студентів в університетах нашої країни з необхідністю вимагає створення відповідних організаційно-педагогічних умов викладання української мови як іноземної (УМІ). Перш за все, звернемося до розкриття ...
На даний час питання дистанційного навчання здобувачів медичних
закладів вищої освіти (ЗВО) є надзвичайно актуальним в Україні, отже,
повне або часткове дистанційне навчання було вимушені впроваджено у
зв’язку з війною. ...
Фізор, Н. С.; Замкова, А. В.; Рокунь, Д.-М. В.(2023)
Сучасна українська освіта перебуває одразу на декількох етапах: реформації, тобто поступовому зміну вектора на про європейські стандарти та адаптації до умов сьогодення. Нині, як ніколи важливо зберегти якісний підхід до ...
В умовах військового стану існує необхідність впровадження елементів або протоколів тактичної екстреної медичної допомоги в цивільну невідкладну допомогу дітям, коли сучасний лікар може опинитись у ситуації, коли знадобиться ...
Антонова, Н. А.; Чеботарьова, С. О.; Анцут, О. А.(2023)
Навчальна дисципліна «Клінічна анатомія та оперативна хірургія»
базується на фундаментальних знаннях нормальної анатомії людини та
закладає основи для подальшого вивчення здобувачами освіти клінічних дисциплін, поступово ...
Антоненко, П. Б.; Рожковський, Я. В.; Антоненко, К. О.(2023)
На сьогодні у всьому світі йде обговорення того, якою має бути
медична освіта, в чому полягає її роль і місце в зміцненні охорони
здоров’я населення. Для майбутнього лікаря (здобувача) важливим є
розвиток «м’яких навичок» ...
Впровадження результатів науково-дослідних робіт (НДР) в освітній процес на кафедрах вищих медичних навчальних закладів традиційно належить до пріоритетних напрямів підвищення якості вищої освіти. У системі післядипломної ...
Панюта, О. І.; Шевченко, Н. О.; Букреєва, Н. І.; Добровольська, О. О.(2023)
Підготовка лікарів-інтернів включає вивчення таких питань діагностики, лікування, профілактики і експертизи, що виходять за межі компетенцій окремого лікаря-спеціаліста (хірурга, отоларинголога, анестезіолога і ін.) та ...
Відомо, що до структури світогляду людини належать погляди,
знання та переконання. Знання – це відображення у свідомості предметів, явищ, їх зв’язків, властивостей, співвідношень. Знання як результат пізнання дійсності, ...
Литвинчук, І. В.; Голубчик, Х. О.; Улізко, І. В.(2023)
Кваліфікаційна (магістерська) робота – самостійна науково-дослідна робота студента, яке виконується на завершальному етапі навчання, виконує кваліфікаційну функцію для отримання освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр». ...
За останні декілька років Україна знаходилася та й продовжує знаходитися у перманентній пертурбації соціальних змін, у тому числі й в системі освіти. Став очевидним той факт, що розвиток країни лише шляхом економічного ...
ОНМедУ; редактор: Марічереда, В. Г.; відповідальна за випуск: Борщ, В. І.(2023)
Матеріали конференції, присвяченої забезпеченню якості
освіти у вищій медичній школі, містять тези доповідей учасників. Рекомендовано до друку
Вченою радою Одеського національного
медичного університету МОЗ України
Протокол ...
Корнован, Г. В.; Данильчук, Г. О.; Колотвіна, Л. І.; Коваленко, С. Ф.(2023)
Одним з пріоритетних напрямків розвитку сімейної медицини в Україні вважається підготовка фахівців за спеціальністю «Загальна практика – сімейна медицина». Розвиток сімейної медицини неможливий без удосконалення системи ...
Важливу роль у формуванні компетенцій з академічної доброчесності відіграють процеси мотивації. Як відомо, з курсу фізіології, «мотивація» (у перекладі – спонукання до чогось) – це цілеспрямована поведінка людини направлена ...
Виконання завдань фахової підготовки студентів-медиків є становлення особистості, формування світогляду у майбутніх фахівців. Навчальний процес - це своєрідна, спеціальна форма передачі та засвоєння студентами набутого ...
Інтерактивні методи навчання іноземних студентів на кафедрі оториноларингології дозволяють підвищити якість освіти, оскільки їх застосування збільшує відсоток самостійної роботи студентів при освоєнні матеріалу, створюють ...
Дистанційна освіта не може замінити очну, кращим вибором було б очне навчання, доповнене дистанційним. Цілі цього навчання полягають у тому, щоб надати студентам можливість набути клінічних навичок, необхідних для догляду ...
Створення алгоритму викладання основ фоніатрії дозволяє оптимізувати процес навчання, розширити загальний та професійний кругозор майбутніх лікарів, покращити професійну здатність надавати як отоларингологічну, так і ...
Андрєєв, О. В.; Богданов, К. Г.; Тагунова, І. К.(2023)
Показником ефективності педагогічної освіти є якість організованого викладачем навчально-виховного процесу, формування багатьох компетенцій у слухачів, якій володіє та вміло застосовує методологію пізнання, нові комунікативні ...