Medical education’s role in allergy perception: a comparative epidemiological investigation

Show simple item record

dc.contributor.author Laribi, М.
dc.contributor.author Scientific Supervisor: Osintseva, V.
dc.date.accessioned 2025-02-10T10:00:34Z
dc.date.available 2025-02-10T10:00:34Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Laribi М. Medical education’s role in allergy perception: a comparative epidemiological investigation. Сучасні теоретичні та практичні аспекти клінічної медицини для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня [електронне видання] : наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвячена 95-річчю з дня народження Ю. Л. Курака, Одеса, 25–26 квітня 2024 року : тези доп. – Одеса : ОНМедУ, 2024. – P. 97. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16891
dc.description.abstract Background: Epidemiological investigations employing questionnaires to identify potential symptoms of allergic diseases (AD) are prevalent in medical research. However, concerns exist about the influence of respondents’ medical knowledge on self­reported symptoms. Objective: To investigate the impact of medical education on symptom reporting in an allergic questionnaire. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.subject allergic diseases uk_UA
dc.subject an allergic questionnaire uk_UA
dc.title Medical education’s role in allergy perception: a comparative epidemiological investigation uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account