Функції соціальної реклами в медицині

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шаповалова, А. Л. ua
dc.contributor.author наук. керівник: Кулачинський, М. М. ua
dc.date.accessioned 2024-11-15T13:27:19Z
dc.date.available 2024-11-15T13:27:19Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Шаповалова А. Л. Функції соціальної реклами в медицині / А. Л. Шаповалова, М. М. Кулачинський // Сучасні теоретичні та практичні аспекти клінічної медицини для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня [електронне видання] : наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвячена 95-річчю з дня народження Ю. Л. Курака, Одеса, 25–26 квітня 2024 року : тези доп. – Одеса : ОНМедУ, 2024. – С. 11. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/16115
dc.description.abstract Соціальна реклама є частиною нашого життя та весь час нас супроводжує. Ми можемо навіть цього не помічати, але воно так і є. Соціальна реклама – це спосіб донести до більшої частини людей інформацію про проблеми, котрі нас супроводжують весь час. Це можуть бути різні захворювання чи правила поведінки при певних обставинах. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject соціальна реклама uk_UA
dc.subject медицина uk_UA
dc.subject симптоми туберкульозу uk_UA
dc.subject пандемія COVID-19 uk_UA
dc.title Функції соціальної реклами в медицині uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу