Впровадження маркетингових цифрових технологій в закладах охорони здоров’я

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кордзая, Н. Р. uk
dc.contributor.author Марічереда, В. Г. uk
dc.date.accessioned 2024-08-14T07:40:20Z
dc.date.available 2024-08-14T07:40:20Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Кордзая Н. Р., Марічереда В. Г. Впровадження маркетингових цифрових технологій в закладах охорони здоров’я. Сучасні напрями змін в управлінні охороною здоров’я: модернізація, якість, комунікація : Міжнар. наук. конф., 31 трав. 2024 р., м. Одеса ; Львів–Торунь : Liha-Pres, 2024. С. 69–72. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/15796
dc.description.abstract В умовах сучасності, коли ми живемо у часи ринкових відносин, сфера медицини не є виключенням. Сьогодні, медичні послуги стали одними з найбільш затребуваних й, як наслідок, конкурентних. Саме тому, просування медичних послуг за допомогою існуючих цифрових технологій, а саме інтернет-маркетингу є актуальним й ефективним. Існує багато методів діджитал-маркетингу медичних послуг, серед яких можна обрати саме ті методи або їх комплекс, які будуть приносити максимальний результат. uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject охорона здоров'я uk_UA
dc.subject цифрові технології uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.title Впровадження маркетингових цифрових технологій в закладах охорони здоров’я uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу