dc.contributor.author |
Бреус, В. Є. |
ua |
dc.contributor.author |
Кувшинова, І. І. |
ua |
dc.contributor.author |
Тірон, О. І. |
ua |
dc.contributor.author |
Маркова, О. О. |
ua |
dc.contributor.author |
Breus, V. Ye. |
en |
dc.contributor.author |
Kuvshinova, I. I. |
en |
dc.contributor.author |
Tiron, O. I. |
en |
dc.contributor.author |
Markova, O. O. |
en |
dc.date.accessioned |
2017-10-24T09:38:07Z |
|
dc.date.available |
2017-10-24T09:38:07Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології / В. Є. Бреус [и др.] // Інтегративна антропологія. - 2016. - № 1. - С. 78-81. - Бібліогр.: с. 80-81 |
ua |
dc.identifier.uri |
http://repo.odmu.edu.ua:80/xmlui/handle/123456789/1537 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядається застосування навчальних алгоритмів як ефективний варіант удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології. Умовою використання навчальних алгоритмів є чітке визначення мети вивчення предмета та розуміння особливостей розділів, що його складають. |
ua |
dc.description.abstract |
The article deals with usage of educational algorithms as an effective variant of improvement of teaching
histology, cytology and embryology. The condition of usage of educational algorithms is a clear
determination of the object study aim and understanding the parts which it is consists of. |
en |
dc.publisher |
ОНМедУ |
ua |
dc.subject |
навчальна мета |
ua |
dc.subject |
структура навчального матеріалу |
ua |
dc.subject |
навчальні алгоритми |
ua |
dc.subject |
educational aim |
en |
dc.subject |
structure of educational material |
en |
dc.subject |
educational algorithms |
en |
dc.title |
Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології |
ua |
dc.title.alternative |
Ways of improvement of histology, cytology and embryology teaching |
en |
dc.type |
Article |
en |