Напрямки розробки тестових завдань для проведення ліцензійного іспиту «Крок-3»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Буднюк, О. О. uk
dc.contributor.author Собітняк, Л. О. uk
dc.date.accessioned 2023-06-29T06:47:58Z
dc.date.available 2023-06-29T06:47:58Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Буднюк О. О., Собітняк Л. О. Напрямки розробки тестових завдань для проведення ліцензійного іспиту «Крок-3» // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю. Одеса, 18–20 січня 2023 року : матеріали конф. / за ред. д. мед. н., проф. В. Г. Марічереда. [Електронне видання]. Одеса : ОНМедУ, 2023. С. 403–405. uk_UA
dc.identifier.uri https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13281
dc.description.abstract Тестування, як один з основних методів контролю і оцінювання професійного розвитку лікаря-інтерна, може бути ефективним, але тільки за умов його правильного теоретичного і методичного оформлення із використанням даних сучасних клінічних протоколів. Розробка тесту для ліцензійного іспиту потрібно починати з визначення мети та її формулювання, навичок та умінь, конкретизаціїї знань, тобто визначення того, що тест повинен вимірювати. Метою э аналіз та вирішення проблем сучасної розробки тестових завдань «Крок-3». uk_UA
dc.language.iso uk en
dc.subject Крок-3 uk_UA
dc.subject вища медична освіта uk_UA
dc.subject тестування uk_UA
dc.title Напрямки розробки тестових завдань для проведення ліцензійного іспиту «Крок-3» uk_UA
dc.type Article en


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу