Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Потапчук, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Мітрохіна, Н. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-06-21T10:36:34Z | |
dc.date.available | 2023-06-21T10:36:34Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Потапчук В., Мітрохіна Н. А. Досвід проведення турніру «Актуальна кардіологія» під егідою професора Юрія Карпенка серед здобувачів вищої освіти як засіб забезпечення якості вищої медичної освіти // Забезпечення якості освіти у вищій медичній школі : наук.-метод. міжуніверситет. конф. з міжнар. участю. Одеса, 18–20 січня 2023 року : матеріали конф. / за ред. д. мед. н., проф. В. Г. Марічереда. [Електронне видання]. Одеса : ОНМедУ, 2023. С. 420–421. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repo.odmu.edu.ua:443/xmlui/handle/123456789/13186 | |
dc.description.abstract | Як відомо, на якість освіти впливає саме освітнє середовище університету та освітні технології, що у ньому застосовуються [1, 2]. Під культурою якості освіти мається на увазі процес, який включає не тільки аспект управління та контролю за допомогою процедур вимірювання та оцінювання, але й цінності, звичаї, встановлений порядок, що підтримуються університетською спільнотою і мають формуватися на різних рівнях з урахуванням субкультур відповідник академічних підрозділів [3]. Культура якості освіти безпосередньо стосується кожної складової освітнього процесу, проте основне − це навчання та викладання. Тому кафедрою внутрішньої медицини № 1 з курсом серцевосудинної патології систематично проводяться для здобувачів вищої освіти турніри з кардіології. Турнір має на меті зібрати команди зі здобувачів вищої освіти 4–6 курсів задля поширення зацікавленості у кардіології шляхом створення змагального середовища та розв’язання оригінальних та незвичних клінічних завдань. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | en |
dc.subject | вища медична освіта | uk_UA |
dc.subject | онлайн-навчання | uk_UA |
dc.title | Досвід проведення турніру «Актуальна кардіологія» під егідою професора Юрія Карпенка серед здобувачів вищої освіти як засіб забезпечення якості вищої медичної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | en |