У статті описано роль симуляційних технологій в отриманні й удосконаленні практичних навичок
лікарів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода. У сучасних умовах
теоретична підготовка лікарів акушерів-гінекологів обов’язково повинна поєднуватися зі симуляційними
навчальними методами, що відповідають національним та міжнародним стандартам. Зокрема,
симуляційні технології є незамінними в оволодінні та відпрацюванні практичних навичок ведення
консервативних пологів при тазовому передлежанні плода. Інновації післядипломної освіти з долученням
до навчального процесу тренінгових занять дозволяють досягти акушерам-гінекологам пологових
відділень ІІ та ІІІ рівнів надання акушерської допомоги формування стійких умінь і підтримки
високопрофесійних навичок, що є провідною умовою для безпечної акушерської практики.
Nowadays, theoretical education for doctors of obstetrics and gynaecology has to be combined with simulation
teaching methods that match national and international standards. In particular, simulation technologies are
irreplaceable for mastering practical skills of conducting conservative labor with pelvic fetal presentation. The
innovations of post-graduate education involving training sessions into the educational process allow us to gain
professional abilities and skills for doctors of obstetrics and gynaecology from 2nd- and 3rd-level maternity departments
which is the leading condition for safe obstetric practice.