Розглянуто структуру та організацію навчання англомовного ділового спілкування студентівмедиків. Основну увагу приділено побудові експериментальної моделі формування вмінь англомовного
ділового спілкування у майбутніх лікарів. Запропонована модель спрямована на продуктивне оволодіння
лексичними і граматичними навичками спілкування, формування комунікативних умінь англомовного
ділового спілкування студентів-медиків, має комунікативну спрямованість і професійну
зорієнтованість. Встановлено, що вправи відповідають рівню володіння майбутніми лікарями
англійською мовою і розташовуються із збільшенням складності завдань.
The article is devoted to the structure and organization of medical students’ business English teaching
process. The main attention is spared to the problem of creation of the experimental model of future doctors’
business English skills formation. The suggested model is aimed at productive mastering of lexical and grammar
communicative skills, at formation of business English communicative abilities of students-medics; it has
communicative direction and is professionally oriented. The exercises correspond to English language
knowledge of the future doctors and are set in sequence of increasing complexity.
Рассмотрены структура и организация обучения англоязычному деловому общению студентовмедиков. Основное внимание уделено построению экспериментальной модели формирования умений
англоязычного делового общения у будущих врачей. Предложенная модель направлена на продуктивное
овладение лексическими и грамматическими навыками общения, формирование коммуникативных
умений англоязычного делового общения студентов-медиков, имеет коммуникативную направленность
и профессиональную ориентацию. Установлено, что упражнения соответствуют уровню владения
будущими врачами английским языком и располагаются в порядке возрастания сложности заданий.