Розглядаються нові погляди на розуміння психіки та мислення людини в термінах та з позицій психосинергетики, зокрема методології освіти як системи психосинергетичного порядку. Концептуально вищу освіту України важливо поєднати з умінням соціально-освітніх структур усвідомлювати й розуміти специфіку поведінки подібних середовищ, а також з умінням людини користуватися своєю психікою, своїми думками, а в цілому — механізмами, що лежать в основі психічної, ментальної, інформаційно-емоційної та оцінювальної поведінки.
There are considered new views on understanding of psyche and thinking in terms and from positions of synergetics, in particular methodology and education as a system of a psychosynergetic order. Conceptually it is important to unite higher education of Ukraine with a socially-educational structures skills of realizing and understanding the specificity of similar environment behavior and also with human skills of using their mentality, their thoughts and mechanisms which form the basis of mental, informationalemotional and estimating behavior in general.